onsdag 24 juni 2009

Någonting hände, men ingen vet vad.

Tisdagen den 24 juni tillbringade jag i solen i gott sällskap av Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden", synd bara att jag inte öppnade den (tänker att de e tanken som räknas). Wrood tittade förbi en snabbis, men satt mest å klaga över värmen. Kul med tanke på att hon from the begining är irakier, inget man tänker på kanske men ändå. Har hört att de e lite varmare där iaf.
Jobbade misärtiden 18-21 på donken. De va nog årets drygaste tre timmar tror jag, men men. Överlevde och tror det är det som räknas i slutändan. När jag va klar stod Linda där och väntade, kanske inte i hennes bästa skick med tanke på att hon råkat "ta en öl" med nån polare. Bra där Lindis, bra. Vi gick iaf till City för att vänta på Ellie som handlade. Visade sig dock att Ellie handla på Kvantum ist så missade henne och fick sällskap av en fyllegubbe från Tämta. Han skulle ge mig en komplimang och sa att jag såg ut som han när han va yngre.. Danke ditt as.

Vi gick sedan till Max å kolla om Wrood jobba, och mycket riktigt stod hon där tillsammans med Meliha :) Fick lite kaffe å nån lyxmilkshake. Najs. Gick sedan tillbaka till jobbet för att vänta på Carlie å Micke, hade nämligen lovat dom att följa med å bada när dom stängt. Hjälpte till å stänga lite å sen drog vi till Almenäs för ett dopp. Avstod dock pga dålig karaktär och badkrukegenen från pappa.

Hursomhelst sitter jag nu här å försöker komma på nått sätt att bli trött på.. förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar